Курси антикризового управляючого передбачають практичну роботу в парах, моделювання кризових ситуацій, мозковий штурм, створення плану антикризової стратегії в умовах реальної компанії. Антикризовий управляючий – це спеціаліст з виведення компаній з кризового стану. З початком економічної кризи в державі потреба організацій в спеціалістах з антикризових заходів різко зросла. Тепер такі спеціалісти користуються великим попитом. Адже працівник такої сфери – менеджер найвищого класу. Ця робота для рішучих та жорстких. Девіз діяльності – пониження витрат та порятунок компанії за будь-яку ціну. За цією фразою може стояти зменшення виплат та пільг, скорочений робочий день, відпустка без збереження заробітної плати, а то і скорочення штату.
Зате після виходу з кризи, компанія, що збереглася, може створювати нові робочі місця та з гідністю вийти з тяжкої ситуації. Антикризовий управляючий схожий на хірурга, який ампутує вражену кінцівку для рятування життя пацієнта.
Після успішно проведеної операції такий спеціаліст додає собі рейтингу та має всі шанси на успішне будування своєї кар’єри. Такий спеціаліст повинен добре розбиратися одночасно і в області економіки та фінансової аналітики, бухгалтерії та аудиту, маркетингу та психології. Ще Він має бути юристом і навіть оцінювачем.
Йому доводиться займатися веденням переговорів, жорстко запевняти та вирішувати конфліктні ситуації. Під час служби він зобов’язаний проявляти винахідливість, зібраність та кмітливість. В результаті на підприємстві запанує порядок, всі сторони мають бути задоволені – робочі місця збережені, зарплати також, вартість акцій підніметься, а борги будуть повернені.
Якщо не знаєте чи зможете впоратися з обов’язками антикризового управляючого, будьте впевнені – наші курси допоможуть Вам підготуватись до завдань будь-якої складності!
Закінчивши курси антикризового управляючого, випускники зможуть:
- Проводити грамотний аналіз бізнес-ситуації, виявляти симптоми прояву кризи;
- Установити ключові групи, цільові аудиторії для будування комунікації в період кризи;
- Створювати план заходів для взаємодії з ключовими групами;
- Займатися розробкою загальних стратегій антикризових PR-компаній;
- Провести оптимізацію власного позиціювання та відмежовування себе від конкурентів;
- Передивлятися маркетингові стратегії з просування власних товарів та послуг;
- Розробляти адекватні ситуації та план заходів стосовно підвищення збуту;
- Використовувати ЗМІ як антикризовий засіб, вміти налагоджувати взаємодію з ними.
В поняття антикризового управляючого входить ціла команда: кваліфіковані економісти, бухгалтери та юристи, спеціалісти роботи з персоналом. Антикризові заходи можуть бути успішно завершені за лічені тижні, а можуть продовжуватися до декількох років. Єдиного рецепта тут, на жаль, не існує.
В нашому Навчальному Центрі Ви можете навчатися в зручний час, не витрачаючи, при цьому, величезні суми. Також Ви маєте можливість взяти участь в спеціальних акціях та зекономити. Навчання можна проводити конкретно для одного клієнта бажаючого або ж для цілої групи, яка складається максимум з 3-х осіб.
Аудиторія:
- Керівники середньої та вищої ланок;
- Керівники відділів продажів;
- Кризис-менеджери;
- Комерційні директори;
- Голови аналітичних, маркетингових підрозділів.
Приходьте в наш Навчальний Центр за своїм багажем професійних знань!
Курси антикризового управляючого: програма курсу.
Частина 1. Явище економічної кризи:
- Проведення аналізу поточної бізнес-ситуації;
- Причини та ознаки утворення економічної кризи;
- Ключові групи компаній продуктивної взаємодії в період кризи;
- SWOT, PEST-аналіз ситуації;
- Антикризовий моніторинг.
Частина 2. Корпоративна стратегія подолання кризи:
- Мозковий штурм;
- Зміцнення бренду як антикризового засобу;
- Позиціонування компанії, товару, послуги;
- Дивергентне мислення в період кризи.
Частина 3. Фінансова реструктуризація підприємства. Фази кризи:
- Як і на чому зекономити в період кризи;
- Економічна формула кризи;
Частина 4. Роль реклами в антикризовому управлінні:
- Маркетингова стратегія;
- Стратегія Ансофа;
- Заходи оптимізації продажів в період кризи;
- Розробка антикризової програми на прикладі;
- Бостонська консультаційна група.
Часть 5. Роль реклами в антикризовому управлінні:
- Задачі відділу маркетингу;
- Помилки прес-служб компаній;
- Компанія як н’юз-мейкер;
- PR-заходи, акції маркетингу, які працюють на репутацію;
- Відсторонення від конкурентів;
- Робота з конкурентами;
- Сім кроків успішного виходу з кризи;
- Робота зі ЗМІ, підтримка іміджу компанії.