Курси SEO. Рівень 3. Київ.

Курси SEO Рівень 3 Київ, Курси СЕО професійні КиївКолектив Навчально-освітнього центру пропонує Вам розкручувати свої проекти чи проекти клієнтів, заробляючи при цьому пристойні гроші! Тільки для того, щоб розбиратися в цьому, мати авторитет на ринку пропозицій, варто закінчити професійні курси. Саме так, якщо у Вас є тільки база та Ваша функціональність обмежена, то ніхто не стане платити такому робітникові великі гроші! Слід не забувати про постійне вдосконалення самого себе як компетентного працівника, до якого хочеться звернутися за допомогою.  

У нас навчатися цікаво та легко, адже працюють досвідчені практики. Вони намагаються зробити так, аби заняття проходили максимально пізнавально та учні розуміли те, що до них хочуть донести.

Наш колектив забезпечує слухачів курсу всіма методичними матеріалами, а приміщення, в котрих відбуваються заняття, приємно порадують їх хорошою технікою, що дозволяє проводити різноманітні операції.

Послуги колективу Навчального Центру принесуть користь:

  • всім тим, хто прагне стати оптимізаторами. Що б хто не казав, а попит на людей, що професійно займаються оптимізацією, зростає все більше, адже інтернет-ринок квітне;
  • менеджерам. Цей курс допоможе збільшити прибуток цілим компаніям. Такі співробітники будуть просувати корпоративну платформу та займатися пошуком відповідних клієнтів через Всесвітню павутину. А це означає, що його керівникові більше непотрібно буде сплачувати за виконання цієї роботи веб-студіям. А поза роботою це може приносити додатковий прибуток.
  • людям, що створюють власний ресурс. Такі клієнти дізнаються про методику сучасного сайту та про алгоритм розкручування, якщо він ще «зелений».
  • справжнім власникам персональних сайтів. Після професійного навчання Ви легко впораєтесь з SEO самостійно. Аудиторія такого учня має шанс збільшитися, сама структура та юзабіліті сайту стане набагато кращою і, звичайно ж, рівень продажів збільшиться.

Вам не слід обмежувати себе за часом, бо Навчальний Центр дозволяє встановлювати для кожного клієнта персональний графік. Різниця між нами та іншими закладами, здатними надати професійні знання SEO, полягає в тому, що ми працездатні сім днів на тиждень і не зачиняємося навіть вечорами.

Заняття курсу проводяться в маленьких групах. Якщо в пріоритеті учня займатися тільки з наставником, то це також можливо.

Завдяки нашим заняттям Ви зможете знайти роботу, бо ми видаємо за успішне закінчення сертифікат. На території діють постійні знижки.

Записатись
1 Розкрутка сайтів - SEO. Базовий рівень. Записатись
2 Розкрутка сайтів - SEO. Рівень 2. Записатись

Курси SEO. Рівень 3: Навчальна програма курсу.

Розділ 1. Як відбувається підготовка проекту та встановлюються його цілі.

  • Проведення ідентифікації аудиторії.
  • Знайомство з ключовими цілями.
  • Як підібрати психологічну модель для просунення ресурсу.
  • Якими даними варто володіти на початковій стадії.
  • Знайомство з ключовими механізмами майстра SEO.
  • Як підбираються автоматизовані програми.
  • Механізми формування особистої програми для просунення.
  • Практика.

Розділ 2. Мета-теги.

  • Механізм формування пошукових тегів.
  • Як грамотно створювати заголовки title.
  • Description – створення.
  • Чи є смисл у формуванні keywords.
  • Практика.

Розділ 3. Характеристика внутрішньої оптимізації.

  • Основна група ключових запитів.
  • Як її грамотно підібрати.
  • Як розподілити ключові слова.
  • Щільність та вкладеність ключових слів.
  • Що може трапитися, якщо перестаратися з оптимізацією.
  • Практика.

Розділ 4. Конверсія та юзабіліті.

  • Що входить до поняття «конверсія».
  • Що входить до поняття «юзабіліті».
  • Чому заборонено бути на сайті.
  • За допомогою чого можна підвищити конверсію.
  • Практика.

Розділ 5. Яким чином створюються матеріали та тексти.

  • Знайомство зі специфікою написання текстів.
  • Як написати заголовок, аби він звернув увагу відвідувача.
  • Знайомство із SEO-копірайтингом.
  • Практика.

Розділ 6. Наповнення сайту змістом.

  • Якої стратегії варто притримуватися під час написання SEO.
  • Яку інформацію краще не розміщувати.
  • Як підібрати заголовок, аби він чітко відповідав ключовим запитам.
  • Як розставити всі ключові запити.
  • Практика.

Розділ 7. SEO-просунення та сутність його чорних методів.

  • Знайомство з чорними методами SEO-просунення.
  • Яким чином вони можуть принести шкоду сайту.
  • Що буде, якщо ресурс відправився в бан.
  • Сателіти це.
  • Яка специфіка їхнього створення.
  • Як брати дублі.
  • Практика.

Розділ 8. Як сформувати сторінки сайту, якщо використовувати при цьому три центральні категорії.

  • Як створювати сайти відносно своєї категорії.
  • Як варто називати ресурси, що відносяться до другого та третього рівня.
  • Адреса сторінок це.
  • Взаємодія  Яндекс та Google.
  • Практика.

Розділ 9. Специфіка мір безпеки.

  • Зломлювачі сайтів.
  • Яким чином можна їх роззброїти.
  • Знайомство з центральними методами безпеки інформації у Всесвітній мережі.
  • Діяльність конкурентів.
  • Якого впливу можуть надати рейтингові Вашого ресурсу.
  • Практика.

Розділ 10. Процедура підготовки ресурсу до його розміщення на зовнішніх джерелах.

  • Що необхідно для створення акаунту в Google.
  • Як встановити Метрику.
  • На що здатна Яндекс. Метрика.
  • Відправлення файлів Sitemap.xml та Robot.txt.
  • 301-редирект.
  • Як грамотно встановити лічильники.
  • Практика.

Розділ 11. Характеристика Google Карт та Google Адрес.

  • Яким чином відбувається реєстрація.
  • Яких зусиль варто докласти, аби стати першим у списку Google Карт.
  • Вплив відгуків.
  • Практика.

Розділ 12. Механізм алгоритмів просунення.

  • Що таке посилальне ранжування.
  • Цитованість сайту.
  • PR сайту.
  • Як відбувається вибір центральних механізмів розміщення.
  • Як реалізувати правильну реєстрацію в ключових каталогах.
  • Практика.

Розділ 13. Що мається на увазі під поняттям безкоштовного розміщення.

  • Що дає розміщення у блогах.
  • Що принесе взаємодія зі спільнотами форумів.
  • Як нарощуються показники по PR.
  • Як нарощуються показники по ТІЦ.
  • Специфіка вибору майданчиків.
  • Механізм запуску стратегії для забезпечення швидкого нарощування.
  • Практика.

Розділ 14. Просунення за допомогою ряду соціальних мереж.

  • Налаштування правильного оперування в соціальних мережах.
  • Яким чином слід розкручувати спільноти та групи.
  • Що слід зробити для того, аби клієнтами Вашої організації стали користувачі соціальних мереж.
  • Практика.

Розділ 15. Розміщення.

  • Яким чином розміщується сайт в каталогах.
  • Як розкрутити сайт за допомогою статей.
  • Як відбувається розміщення сайту на рейтингових дошках.
  • Що можна зробити, аби побачити зліт ресурсу.
  • Як відбувається аналіз продуктивності роботи.
  • Практика.

Розділ 16. Характеристика Google AdWords.

  • Що собою являє контекстна реклама.
  • Як підготувати кампанії в Google AdWords.
  • Як реалізувати налаштування посадкових сторінок.
  • Механізм завантаження оголошень.
  • Яким чином можна зробити ефективність показів набагато кращою.
  • Практика.

Розділ 17. Google Analytics у взаємодії з Google AdWords.

  • Знайомство з центральними інструментами.
  • Що слід зробити для того, аби показ оголошень був більш ефективним.
  • Що слід зробити для аналізу кампаній.
  • Що слід зробити для конверсії сайту.
  • Що слід зробити для того, аби коефіцієнт відмов зменшився.
  • Практика.

Розділ 18. Операції в парі зі спеціалізованими сервісами.

  • Характеристика SeoPult.
  • Характеристика Rookee.
  • Gogetlinks та його специфіка.
  • Знайомство з центральними особливостями налаштування кампаній.
  • Введення в біржу посилань Sape.
  • Практика.

Розділ 19. Характеристика операцій з конкурентами у видачі.

  • Як працювати зі спеціалізованими програмами, аби проводити аналіз конкурентів.
  • Що можна зробити для того, аби зрозуміти, яку стратегію просунення обрали конкуренти.
  • Знайомство з центральними помилками, котрих допускаються конкуренти в ході розкручування.
  • Практика.

Розділ 20. Просунення: є бюджет та нема бюджету.

  • Як необхідно створювати правильно оперативність з біржами посилань.
  • На що слід звертати увагу під час покупки статей.
  • Створення анкорних листів.
  • Як створюється база відгуків.
  • Практика.

Розділ 21. Методи виведення сайтів з-під чорного списку, фільтрів та бану.

  • Ресурси, котрі потрапили під фільтри.
  • Встановлення причин, відносно котрих сайт здав позиції.
  • Як можна вивести сайт з-під фільтрів.
  • Практика.

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
4450 грн

Індивід.:
4550 грн

Тривалість навчання:

Група:
8 зан по 3 год.

Індивід.:
8 зан по 1.5 год

Графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Викладачі даного курсу

Артем - Seo спеціаліст

Артем викладає навчання SEO – спеціалістів. Своїм головним завданням він вважає грамотно та вичерпно розповісти про розкручування сайтів. Викладач застосовує на заняттях найбільш сучасніші та...

Дмитро - Сео спеціаліст

В мережі інтернет є дуже велика кількість сайтів, от тільки далеко не кожен з них виявляється цікавим для відвідувачів і, як результат, далеко не всі інтернет – проекти є прибутковими. Наш викладач...

Степан - seo спеціаліст

Степан – сео – спеціаліст, інтернет – маркетолог. Його робота пов’язана з оптимізацією сайтів під вимоги пошукових машин, їхнє виведення на провідні позиції пошукової видачі. Кожна компанія, від...

Вадим - СЕО Спеціаліст

Вадим – викладач Учбового Центру, це молодий та перспективний спеціаліст, котрий не тільки навчає слухачів, але й приймає активну участь в житті простору, покращенні його роботи. Курси, котрі він...

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 334-42-65; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua - Учебно-образовательный центр