Всіх досвідчених працівників логістичної сфери Навчальний Центр вітає та буде радий бачити на професійних заняттях простору! Через те, що в нинішній час попит на грамотних та ефективних працівників логістики набирає все більших обертів, наша команда вважає, що таке навчання буде дуже популярним.
Курси в Навчальному Центрі будуть складатися із занять стосовно:
- Логістики складу,
- Логістики митниці,
- Менеджменту,
- ВЕД-логістики,
- Транспорту.
Попереду слухачів очікує тільки найактуальніша інформація, котру необхідно вміти ефективно використовувати. Для того, аби набути професіональності, буде мало просто закінчити відповідне навчання. Для цього необхідно вміти спілкуватися з колегами, використовувати всілякі бізнес-стратегії, вивчати різноманітні професії, вміти користуватися сучасними інформаційними технологіями. Наставники Навчального Центру – спеціалісти, котрі все це вміють та можуть допомогти розібратися іншому. Головне – це щире бажання учня.
Курси проходять в активній формі діалогу. Педагог завжди готовий повторити матеріал чи ж розповісти його більш детально. Якщо у вас з’являються труднощі – відразу говоріть про це! Допомогти учню – наш обов’язок.
Якщо учень має свою проблематику логістичної сфери та бажає, аби Навчальний Центр допоміг йому розібратися з питаннями та знайти найкраще рішення, то про це він заздалегідь попереджує її працівників. Професійних логістів не так багато. Ми хочемо, аби їхня кількість зростала з кожним днем. Як не крути, а мати справу зі спеціалістом приємніше, ніж з дилетантом.
Навчання проводиться як у складі групи, так і індивідуально. Як побажає наш дорогоцінний клієнт, так працівники Центру і зроблять. Ви можете вже просто зараз перейти до складання особистого графіка. Попередимо тільки, що заняття проходять всі сім днів на тиждень. Так, люди з обмеженими часовими ресурсами у нас відвідують групи вихідного дня. Займайтеся зранку або ввечері, тільки заздалегідь оберіть періодичність! Успішних випускників ми винагороджуємо сертифікатами.
З вами були професійні курси логістики та команда Навчального Центру. До зустрічі!
Курси логістики. Professional: навчальна програма.
Тема 1.
- Стратегії маркетингу: центральні елементи.
- Сучасний маркетинг: центральні тенденції.
- Маркетинг та його функції.
- Практика.
Тема 2.
- Які цілі переслідують маркетингові стратегії.
- Відносно яких джерел відбувається зростання продажів.
- По яким етапам формується диференціація товарів та послуг.
- Маркетинг та його стратегічний план.
- Яку стратегію називають конкурентною.
- Яке планування називають довготривалим та короткотривалим.
- Практика.
Тема 3.
- Що відносять до елементів комплексу маркетингу.
- Що відносять до комплексу маркетингу відносно сфери послуг.
- Етапи розробки комплексу маркетингу.
- Практика.
Тема 4.
- Як маркетинг передбачає управління компанією: центральні концепції.
- Характеристика організаційної структури служби маркетингу.
- Помилки та рішення помилок під час формування та організації служби маркетингу.
- Практика.
Тема 5.
- Знайомство з аналізом PEST та зовнішнім маркетинговим аудитом.
- Рушійні сили ринку та їхня оцінка.
- Аналіз SWOT та внутрішній маркетинговий аудит.
- Практика.
Тема 6.
- Що таке маркетинговий осередок.
- Що таке аналіз DEPEST.
- Оцінюємо ринок: потенціал, розмір та місткість.
- Практика.
Тема 7.
- Як відбувається оцінка ринкових загроз та можливостей.
- Як встановити критичні фактори відносно успіху підприємства.
- Практика.
Тема 8.
- Характеристика потреб споживача.
- Цінності споживачів: система.
- Поведінка покупців та споживачів: моделі.
- Практика.
Тема 9.
- Внутрішній осередок компанії та її аналіз.
- Що знадобиться для розрахунку рентабельності товарних ліній та одиниць товару.
- Як відбувається аналіз привабливості на основі даних ROI, NVP, IRR, вартості бренду та його капіталу.
- Практика.
Тема 10.
- Що собою являє сегментування ринку.
- Характеристика позиціонування.
- Мікросегментація – це.
- Макросегментація – це.
- Процедура вибору цільового ринку.
- Практика.
Тема 11.
- Що собою являє закупівельний центр.
- Якою структурою володіє закупівельний центр.
- Яким чином формуються нові ринкові ніші.
- Практика.
Тема 12.
- Що собою являє життєвий цикл продукту.
- Портфельний аналіз та його методи.
- Які маркетингові інструменти варто використовувати для того, аби прибуток збільшувався.
- Практика.
Тема 13.
- Яку політику компанії називають ціновою, а яку – товарною.
- Як слід керувати просуненням.
- Етапи розвитку каналів збуту.
- Практика.
Тема 14.
- Що таке економічна ефективність.
- Що таке комунікаційна ефективність.
- Що таке економетрична ефективність.
- Практика.