Вас вітає Навчальний Центр! Кожен з нас має свої зовнішні особливості. Тим самим, можна сказати, що всі ми маємо свою фактуру. Іміджмейкер використовує її для того, аби сформувати грамотний образ, який буде закінченим. Варто пам’ятати, що одній людині може підійти вишуканий чуттєвий образ, а іншій – виключно драматичний.
Для того щоб встановити за допомогою стилістики індивідуальні переваги кожної людської фактури, слід володіти сильними знаннями. Якщо Ви людина, якій це цікаво, то записуйтеся на професійні курси іміджмейкера до нас на територію Навчального Центру! Тільки не забувайте про те, що перш ніж перейти до вивчення матеріалу підвищеного рівня, варто мати про неї уявлення заздалегідь! Саме тому просимо мати підготовку, і якщо її нема, то Ви завжди можете записатися до нас на базовий чи ж поглиблений курс.
Якщо ж клієнт Навчального Центру – активний іміджмейкер, котрий використовує таке навчання для підвищення своєї кваліфікації, то цей вибір дійсно хороший. На нашій території є все для того, щоб забезпечити своїм слухачам повноцінне навчання.
Педагоги, які ведуть цей курс – спеціалісти з практикою. Учні можуть ставити їм питання, що стосуються не тільки самої програми курсу, а й ті, котрі виникли у них під час власного досвіду. Майстри намагатимуться відповісти так, аби це було вичерпно.
Не думайте, що заняття у Навчальному Центрі проходять по типу стандартних університетських, де учні слухають та говорять тільки у тому випадку, коли це буде необхідно педагогу. Зовсім ні! У нас це більше схоже на пожвавлену бесіду між наставником та його підопічним. Ви можете самі пропонувати теми, що були б цікаві Вам для вивчення. Звертаємо увагу учнів: якщо вони, передивившись програму професійного курсу, зрозуміли, що теми для вивчення їм знайомі, то про це слід повідомити консультантів чи самого педагога, й вони перероблять її, щоб уникнути недоречних повторень.
Коли всі теми будуть вивчені та прийде час випуску, клієнтам необхідно буде пройти роботу для перевірки. Після успішного складання тесту випускникам видадуть сертифікати. А сертифікати ці будуть підтвердженням компетенції кожного.
У нас зручний графік, складанням якого учні займаються разом із педагогами. Навчальний Центр не відмовляється працювати з усіма охочими вечорами та у вихідні дні, тому записуйтеся тоді, коли тільки будете вільні.
Ми можемо пояснювати матеріал як для кожного окремо, так і для групи. Тільки записуємо ми в кожну з них не більше трьох осіб!
Курси іміджмейкера. Professional: навчальна програма курсу.
Тема 1. Введення в структуру та сегментацію. Введення в модне прогнозування та актуальні тенденції.
- Характеристика модного ринку: структура, розмір.
- Що собою являють сучасні рамки фешн-сезонів.
- Модний продукт: класифікація.
- Що відносять до стильового напрямку.
- Що відносять до тренд-бюро.
- Значення тренд-сетерів.
- Значення тренд-хантерів.
- Практика.
Тема 2. Введення в Personal shopping.
- Характеристика структури послуги.
- Що собою являє формула гардеробу.
- Який гардероб відносять до модного.
- Який гардероб відносять до ситуативного.
- Характеристика шопінг-маршрутів.
- Практика.
Тема 3. Клієнти.
- Які існують методи звіту.
- Як відбувається оцінка результату.
- Практика.
Тема 4. Персональний бренд.
- Що входить до бази брендингу.
- Яким чином формується особистий бренд.
- УТП.
- Як представляються послуги у вигляді товару.
- Характеристика комунікацій.
- Практика.
Тема 5. Введення в кольороподіл.
- Що собою являє теорія колоритів зовнішності.
- З чого складається алгоритм встановлення кольорової шкали людини.
- Як відбувається кольоротестування.
- Що необхідно для формування портрету кольору.
- Як сформувати необхідний імідж за участі кольорового маніпулювання.
- Практика.
Тема 6. Введення в корекційні техніки.
- Розгляд законів композиції як правильного способу з корегування та акцентування всіляких характерних особливостей зовнішності людини.
- Яку оцінку зовнішності відносять до суб’єктивної.
- Яку оцінку зовнішності відносять до об’єктивної.
- Як можна встановити дійсні недоліки людської фігури.
- В чому полягає специфіка асортиментних груп залежно від того, до якого типу належить статура людини.
- Практика.