Курси Adobe Flash. Рівень 3.
Об'ектно - оріентоване програмування на ActionScript. Київ.

Курси Adobe Flash. Рівень 3.  Об'ектно - оріентоване програмування на ActionScript. Київ.А Ви бажаєте знати Adobe Flash на професійному рівні? Шукаєте відповідний учбовий заклад, котрий може надати таку послугу? Тоді Вам слід звернутися в Учбово – освітній центр! Дані курси дадуть своїм слухачам можливість в майбутньому самостійно модифікувати код, що попередньо був виконаний на Action Script 2.0 під 3.0; взаємодіяти з XML, працювати з програмною анімацією.

До того ж, педагоги, що працюють на нашій території, покажуть своїм слухачам, як проводити завантаження даних із зовнішніх файлів XML; навчать динамічному малюванню та куруванню векторних фігур; дадуть розуміння формування форм для відправлення інформації на web – сервер.

Пер за все, в сукупності зі всіма цими знаннями стати таким працівником, за котрого будуть боротися роботодавці. Вам не прийдеться працювати там, куди прийняли та за маленьку зарплатню. Ви зможете обрати для себе роботу в комфортних умовах, з приємною зарплатнею, адже чим більше знає та може працівник – тим вищу посаду він може по праву обійняти. Та схитрити тут неможливо.


У нас заняття проводяться щоденно. Клієнт підбирає свій графік, котрий не буде обмежувати його трудову діяльність та особистий простір, обговорюючи його з наставником. Постійного режиму проведення занять на нашій території нема.

Заняття в Учбовому Центрі проводять досвідчені педагоги. Всі методичні матеріали, котрі можуть знадобитися для навчання, знаходяться в них. Аудиторії для занять об лаштовані всією необхідною технікою. Клієнт може самостійно курувати теми свого наступного навчання.

Наша команда встановила свою демократичну цінову політику. Консультанти, котрі працюють на нашій території, завжди можуть дати детальну інформацію про акції та приємні пропозиції, що активні в даний момент.

Існує дві форми проведення занять. Групова, що має собою на увазі навчання в кількості ще двох учнів – однодумців. Виходячи з цього, Ви можете записуватися зі своїми колегами чи з друзями і це дуже зручно! Також можна проходити вивчення матеріалу індивідуально. Що б не обрав учень – майстри надають свою увагу кожному.

В програмне наповнення матеріалу входить теорія, викладення котрої проходить у формі активного діалогу наставника та підопічного, практичні завдання – для того, аби Ви не тільки проговорили розділ, а ще й самостійно взяли участь у розробці; контрольні роботи – для самоперевірки своїх вмінь та подальшого їхнього редагування, якщо в цьому виникає потреба.

Кожен з випускників, що успішно пройшов контрольну атестацію, отримує іменний сертифікат.

Модернізуйте свої знання – крокуйте в ногу з часом! Учбовий Центр відкритий для всіх! 

Записатись
1 Adobe Flash. Базовий рівень. Основи веб - анімації. Записатись
2 Adobe Flash. Рівень 2. Інтерактивна анімація та програмування на ActionScript. Записатись

Adobe Flash. Рівень 3. Об'єктно - орієнтоване програмування
на ActionScript: Учбова програма курсу.

Роздiл 1. Характеристика об’єктно – орієнтованого програмування за допомогою ActionScript

  • Знайомство з характерними його особливостями
  • Введення в області Flash – розробки
  • Введення в області Flash – виконання
  • Огляд компіляції
  • Введення в центральні визначені об’єкти
  • Введення в центральні визначені класи
  • Структура формування програми
  • Знайомство з пакетами
  • Знайомство зі структурою
  • Формування користувальницьких класів
  • Введення в конструктор класу
  • Характеристика ідентифікатора доступу Public
  • Характеристика ідентифікатора доступу Private
  • Характеристика ідентифікатора доступу Protected
  • Характеристика ідентифікатора доступу Internal
  • Що собою являють типи даних
  • Огляд області видимості
  • Огляд просторів імен.
  • Практика.

Роздiл 2. Знайомство з інтерактивністю

  • Знайомство зі «слухачами» подій.
  • Введення в методику формування обробників подій клавіатури та миші.
  • Як відбувається диспетчеризація подій.
  • Процес отримання даних, відносно події, а також події, що визвала подію.
  • Практика.

Роздiл 3. Характеристика програмної анімації

  • Event.ENTER_FRAME – подія це.
  • Введення в Timer – екземпляр
  • Його використання
  • Як відбувається динамічне приєднання екземплярів із самої бібліотеки ролика
  • Специфіка завантаження зовнішньої інформації.
  • Практика.

Роздiл 4. Характеристика списку відображення

  • Знайомство з моделлю відображення
  • Чим дана модель відображення відрізняється від AC2.0
  • Як додаються документи до списку відображення
  • Яким чином можна видалити об’єкти в список відображення
  • Процедура перебору об’єктів у списку відображення.
  • Практика.

Роздiл 5. Характеристика динамічного малювання

  • Етапи формування масок
  • Як малювати прості геометричні фігури
  • Як малювати криві лінії
  • Як малювати прямі лінії
  • Огляд завдань стилю заливку та подій.
  • Практика.

Роздiл 6. Знайомство із завантаженням файлів

  • Огляд flash.display.Loader
  • Використання сторонніх бібліотек класів
  • Введення в BulkLoader – клас.
  • Практика.

Роздiл 7. Використання сторонніх бібліотек класів

  • Огляд Tweener – класу.
  • Практика.

Роздiл 8. Характеристика масивів

  • Огляд масивів, котрі містять цілочисленні індекси
  • З чого складаються асоціативні масиви
  • Знайомство з методами.
  • Практика.

Роздiл 9. Знайомство з операціями із зображеннями растрового типу

  • Як формуються ефекти
  • Введення в BitMapData – клас
  • Введення в BitMap – клас.
  • Практика.

Роздiл 10. Проведення операцій з текстовими полями та текстом

  • Суть динамічного формування текстових полів.
  • Як відбувається будування текстових полів.
  • Проведення операцій з текстом.
  • Практика.

Роздiл 11. Характеристика XML – робіт

  • XML це.
  • Знайомство з E4X – розширенням
  • Огляд прийомів завантаження зовнішніх даних XML
  • Як відбувається завантаженням даних XML
  • Яким чином відбувається обробка даних XML
  • Яким чином видозмінюються XML – об’єкти в рядки.
  • Практика.

Роздiл 12. Характеристика ООП

  • Введення в ООП – основи
  • Як відбувається передача інформації в сам конструктор класу
  • Як замінюють метод, що наслідується
  • Що собою являють статистичні властивості
  • Що собою являють статистичні методи
  • Що собою являють динамічні класи
  • Огляд патернів
  • Огляд інтерфейсів.
  • Практика.

Роздiл 13. Огляд клієнт – серверної взаємодії

  • Як завантажувати текстові файли
  • Як відбувається отримання інформації з сервера
  • Як відбувається відправлення інформації на сервер.
  • Практика.

Роздiл 14. Характеристика операцій з компонентами

  • Знайомство із вбудованими компонентами flash
  • Проведення операцій з відео.
  • Практика.

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
4550 грн.

Індивід.:
4850 грн.

Тривалість навчання:

Група:
12 зан х 3 год.

Індивід.:
12 зан х 1,5 год.

Графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Викладачі даного курсу

Людмила - Анімація

Декотрим щасливцям посміхається везіння і їхнє дитяче захоплення перетворюється в професію. Людмила є саме такою людиною. Вона – професійний аніматор, режисер. З дитинства ця дівчина полюбляла...

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 334-42-65; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua - Учебно-образовательный центр