Курси менеджера по туризму. Рівень 2. Київ.

IT - Курси менеджера по туризму. Рівень 2. Київ.Набір вивчення другого рівня професії менеджера з туризму вважається відкритим! Колектив Учбового Центру буде радий бачити всіх тих, хто вже має міцну базу вивчення чи, можливо, навіть роботи за даною спеціальністю. Навчання на нашій території містить в собі не тільки теоретичну, але й практичну підготовку.

Під час практики, учні зможуть попрацювати з документацією, що застосовується у всіляких туристичних фірмах, візьмуть активну учать в ряді рольових ігор. Так, варто не забувати, що у всілякому роді діяльності бувають певні труднощі. Так як менеджеру з туризму необхідно взаємодіяти з клієнтами, то варто пам’ятати, що клієнти бувають різними. Такому працівнику необхідно завжди бути готовим до загладжування можливих непередбачуваних ситуацій.


Він має вміти правильно відреагувати на ситуацію та прийняти адекватне рішення. Саме з цієї причини викладачі намагатимуться змоделювати процес розвитку різноманітних випадків та підготувати своїх підопічних до їхнього грамотного вирішення.

Наставники Учбового Центрі досвідчені практики, котрі за роки своєї праці на собі випробували всі реальні перипетії менеджера з туризму та можуть розповісти багато про свою діяльність.

На нашій території заняття проводяться як індивідуальні, так і групові. Можете приходити не самі, а приводити із собою знайомих – однодумців, бо до складу однієї групи входить три людини. Менеджер з туризму це саме та професія, котра потребує розвитку знань та підживлення цікавою актуальною інформацією. До того ж, нове спілкування завжди корисне та позитивно впливає на людину.

Курси триватимуть недовго і, тим самим, не будуть впливати на звичний ритм життя клієнта. Наставники Ученого Центра працюють кожного дня та до самого вечора. Для того, аби прийти на наступне заняття необхідно всього лише обговорити його з наставником. Стосовно будь – яких питань та незрозумілих ситуацій у Вас завжди є можливість звернутися за допомогою до консультантів.

Не забувайте про те, що всі наші випускники складають роботу для перевірки та тільки після того отримують сертифікати про закінчення курсів. Та нехай ціни за надані нами послуги не призводять Вас до жаху, а в захват і ми потурбувалися про це, зробивши їх помірними та демократичними, а також закріпивши за ними спеціальні знижки!

Записатись
1 Курси менеджера по туризму. Базовий рівень. Записатись

Курси менеджера по туризму. Рівень 2: Учбова програма курсу.

Тема 1. Закон и предоставление туристических услуг гражданам. Характеристика участников туристического процесса

  • Туристичний бізнес та договори.
  • Що собою становить агентський договір.
  • Що собою являють договори з підрядниками, а також постачальниками.
  • Що собою являють договори зі страховими компаніями.
  • Суть договорів з клієнтами.
  • Які бувають договірні стосунки, відносно закордонних партнерів.
  • Ануляція це.
  • Який існує порядок подачі претензій.
  • Яким чином можна вирішувати конфлікти.
  • Прийоми розірвання всіляких видів договорів.
  • Прийоми редагування договорів.
  • Алгоритм заповнення договору з туристом.
  • Практика.

Тема 2. Суть діяльності із сайтами туроператорів

  • Сайт туроператора та орієнтування.
  • Суть SPO.
  • Як відбувається онлайн бронювання.
  • Як подивитися вільні місця, відносно чартерних рейсів.
  • Що таке stop – sale.
  • Як можна відшукати дані про оцінювання готелю професіоналами.
  • Як відбувається спілкування з туристами, за допомогою ISQ и Skype.
  • Прийоми підбору необхідного туру.
  • Як відбувається розрахунок індивідуального туру.
  • Практика.

Тема 3. Суть діяльності з туроператорами

  • Як грамотно підібрати менеджера напрямку.
  • Менеджер напрямку та телефонні дзвінки.
  • Як відбувається підтвердження заявки.
  • Практика.

Тема 4. Закони, правила та звичаї, відносно країни перебування

  • Суть морально – етичних аспектів.
  • Суть правових норм.
  • З чого складається відповідальність туриста.
  • Практика.

Тема 5. Характеристика організації харчування

  • Як відбувається організація харчування.
  • Які бувають види харчування.
  • Які існують вимоги до безпеки та якості, відносно харчування.
  • Суть відповідальності сторін, відносно договору.
  • Практика.

Тема 6. Характеристика транспортного обслуговування

  • Як класифікують транспорті подорожі.
  • Як класифікують транспорті засоби.
  • Знайомство з популярними світовими авіаперевізниками.
  • Як бронюються білети.
  • Що собою являють чартерні перевезення.
  • Що собою являють паперові авіабілети.
  • Транзитна зона.
  • Що слід знати про багаж.
  • Які бувають види літаків.
  • Що необхідно знати про харчування під час перельоту.
  • DUTY FREE це.
  • Як бронювати літаки.
  • Що таке трансфери.
  • Яка існує безпека під час транспортної подорожі.
  • Практика.

Тема 7. Характеристика екскурсійного обслуговування

  • Які бувають види екскурсій.
  • Знайомство з методиками підготовки екскурсії.
  • Як відбувається сама організація екскурсії.
  • Які правила безпеки необхідно дотримуватися під час екскурсії.
  • Суть якості проведеної екскурсії.
  • Яку роль відіграє екскурсовод.
  • Формування ціни екскурсії у місцевих бюро та туроператора.
  • Суть різниці в наданні їхніх послуг.
  • Практика.

Тема 8. Характеристика паспортно – візових питань

  • Що собою являє закордонний паспорт.
  • Як його оформити.
  • Що собою являє дитячий проїзний документ.
  • Термін його оформлення.
  • Що таке Шенгенська віза.
  • Складні візи.
  • Неповерненці це.
  • Які існують види віз.
  • Як проходить відкриття візи для іноземних громадян.
  • Огляд митного контролю.
  • Огляд нюансів митного контролю різних країн.
  • Що собою являють пільгові режими.
  • Що входить до митних заборон.
  • Що собою являє санітарно – епідеміологічний контроль.
  • Практика.

Тема 9. Характеристика турпродукту

  • Турпродукт це.
  • Його ціноутворення.
  • Що входить до пакетної вартості.
  • Що входить до комісії.
  • Як створюється індивідуальний тур.
  • Практика.

Тема 10. Характеристика планування роботи

  • Какова роль планирования.
  • Знакомство с профессиональными туристическими программами.
  • Знакомство с программами для людей, которые специализируются на турбизнесе.
  • Как нужно общаться и консультировать своего клиента.
  • Как с ним познакомиться и установить контакт.
  • Как выяснить запросы и нужды туриста.
  • Как правильно подобрать тур.
  • Каким образом подвести человека к приобретению тура.
  • Практика.

Тема 11. Характеристика обслуговування VIP - клієнтів

  • Яких клієнтів відносять до рівня VIP.
  • Чи необхідно надавати знижку клієнту такого рівня.
  • Яким чином виконується замовлення такого рівня.
  • Практика.

Тема 12. Характеристика телефонних переговорів

  • Прийоми встановлення контакту.
  • Прийоми з’ясування потреб людини.
  • Алгоритм обслуговування запитів людини.
  • Як грамотно завершувати розмову.
  • Практика.

Тема 13. Характеристика реалізації туристичних послуг

  • Як прийняти замовлення.
  • Як запропонувати певний турпродукт.
  • Як проходить його вибір самим клієнтом.
  • Алгоритм виконання його замовлення.
  • Процедура бронювання туру.
  • Процедура підписання договору, відносно купівлі – продажу турпродукту.
  • Практика.

Тема 14. Характеристика пакету туристської документації

  • Як відбувається розірвання договору
  • Огляд поетапної реалізації туристичних послуг.
  • Практика.

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
3550 грн.

Індивід.:
3650 грн.

Тривалість навчання:

Група:
8 зан по 3 год.

Індивід.:
8 зан по 1.5 год.

Графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Викладачі даного курсу

Анна - Курси менеджерів

В сучасних умовах розвитку бізнесу ніяка організація не зможе працювати, не маючи менеджера високої кваліфікації. Сьогодні менеджер – чи не найзатребуваніша професія – універсальна та багатогранна....

Анастасія - Менеджмент

Менеджмент - це вивчення для лідерів. Ця програма поєднує всі дисципліни управління, маркетингу, а також прийоми керівництва бізнесом та його координації. Анастасія – спеціаліст, котрий зможе...

Влада - Менеджер

Влада – тренер високого рівня. Вона є спеціалістом у своїй галузі, не дивлячись на юний вік. Формат занять, що вона проводить – 80% практики та лише 20% теорії. Програми адаптовані, максимально...

Тетяна - Менеджер HR

HR - консультант, бізнес – тренер, кваліфікований спеціаліст – іміджмейкер. Почала будувати свою кар’єру, починаючи зі шкільної лави. Вже позаду робота кореспондентом та аналітиком – журналістом....

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 334-42-65; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua - Учебно-образовательный центр