Від складного до простого. Підсумки року, що минає 2016 року та плани на 2017

Від складного до простого. Підсумки року, що минає 2016 року та плани на 2017

Поговорімо ж в цій статті про тренди, що стосуються формування, просунення та заробітку на платформах, котрі могли запам’ятатися всім нам у 2016 – му році найбільше!

SEO та контент

З кожним днем якість контенту стає все вищою. Сьогодні вкрай мало просто розмістити текст, звичайно, унікальний, що буде розбитий на стовпчики. Для того, аби приваблювати увагу, він повинен бути корисним та цікавим. Якщо ж ще декілька років тому ми всі й далі оптимізували сторінки за допомогою старих добрих методів, то сьогодні представників такого вибору вже дуже мало.

У медалі два боки: якщо подивитись на один, то люди, що пишуть наповнення, мають великий простір свободи для того, аби самовиразитися; але якщо поглянути на інший, то для того, аби зробити публікацію слід дотримуватися величезного ряджу вимог. Під час оптимізації слід сконцентруватися на архітектурі вмісту та самої платформи, а також прослідкувати семантичне ядро.

Це стосується і посилальної маси. Більшість власників і тепер купують посилання, от тільки для цього вдаються до іншого. Отримує все більшого розвитку тренд, що стосується зосередження уваги на формуванні природного посилального профілю. Все більше входить до обігу краут – маркетинг. Всі посилання тепер розглядаються в якості додаткового фактора ранжування, але він ніяк не центральний.

Рекламні блокувальники

Все більше людей вдаються до їхньої допомоги. Це означає і те, що регулярно стає більшим втрачений прибуток. Слід сегментувати таку публіку та провести її монетизацію за допомогою нестандартних методів.

Адаптування під мобільну техніку

Вже понад 50% інтернет – трафіку належить саме мобільному і, як не дивно, він тільки збільшується. Адаптувати платформи під мобільну техніку вже не просто було б чудово, а вкрай необхідно. Вже зовсім скоро різноманітні веб – ресурси будуть формуватися саме під мобільну техніку, а потім – під ПК.

Завантаження сторінок — це також один із центральних факторів ранжування та даний факт, також, варто брати до уваги під час адаптації своєї платформи. Стала змінюватися і сама методика взаємодії з публікою. Більшість фактів, що застосовуються на ПК, цілком недоступні за допомогою мобільного пристрою. Варто брати до уваги центральні аспекти: комфорт сприйняття інформації та юзабіліті.

Формуються адаптивні рекламні формати та ті, що зосереджені тільки під ту ж саму мобільну техніку. Звичайно, всі ці технології тільки набирають оберти, але вже через деякий час будуть інші позиції на ринку та повністю розвинута система, відносно заробітку. Якщо є ті, що не реалізовував всілякі адаптивні версії, то не втратьте можливість зайнятися цим у 2017 – му році. Важливо бути сучасним!

У результаті, необхідно все робити якомога простіше. Головне це розважливість своїх рішень та перспективність. Не ламайте зайвий раз голову над тим, як би схитрити, краще подумайте над тим, як зробити те, що  буде актуально і через 5, і через 10 років. Звичайно, це складно, ідеї для цього слід виношувати місяцями, але від результату Ви будете у захваті.

У новому році знадобиться взятися за розвиток нових каналів і на це є свої підстави, наприклад, взаємозв’язок із соцмережами та розсилка поштою :

• більша кількість ресурсів трафіку буде вигідною для пошукового ранжування;
• розширення публіки;
• погано та незручно, коли кількість користувачів має щільну залежність тільки від якогось одного критерію;
• пам’ятайте, що соцмережі, відносно публіки були та є основними конкурентами для пошукових систем!

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua