Менеджер з туризму: плюси і мінуси

Менеджер з туризму: плюси і мінуси

Кожного року все більше людей бажають відпочити з родиною та друзями за кордоном. Як туристові правильно обрати країну, підійти до організації своєї поїздки та оформити всю необхідну документацію? Всі ці питання Вам допоможе залагодити менеджер з туризму. Тлумачення бажань клієнта це найвищий пілотаж такого працівника. А все, тому що багато з нас і самі не можуть зрозуміти, що хочуть та що їм необхідно. Дуже важливо надати всю інформацію, відносно туру, розповісти про позитивні та негативні його сторони, взяти до уваги фінансову стабільність людини та надати їй можливість самостійного вибору, замість нав’язування непотрібних їй, насправді, послуг.

Пам’ятайте, що функції, котрі виконує менеджер з туризму в туроператорській фірмі, будуть мати відмінності від туристичного агентства. Якщо Ви працюєте в туристичному агентстві, то до Ваших обов’язків буде входити оформлення путівок та ведення туристів. А якщо ж це туроператорська фірма, то візьміть до уваги, що колектив у ньому буде немаленький. Люди, котрі входять до нього, бронюють білети та місця в готелях, створюють буклети, реалізують виконані маршрути турагентствами.

Специфіка даної професії

Позитивні сторони:

  • шанси відвідати більшість країн світу;
  • мати достойний прибуток;
  • працювати в одній з – поміж перспективних галузей.

Негативні сторони:

  • навіть, якщо Ви й здобудете той же шанс подорожувати, то розглянути детально кожну з них Ви не зможете;
  • велика відповідальність;
  • великий кадровий плин;
  • робота вимагає міцних нервів, бо кожному працівникові необхідно постійно знаходитися в курсі справ клієнтів.

Велику частину свого робочого часу менеджер з туризму проводить спілкування зі своїми клієнтами. Якщо Ви вкрай замкнута людина, котра мало розмовляє, то слід скоріше цього позбавлятися, то Ви не зможете реалізувати ні одну з путівок. Цій людині необхідно бути активною, веселою, креативною та любити спілкування. Якщо Ви бажаєте стати професіоналом, то Вам необхідно вміти розповідати про тур та вміти вислухати свого клієнта від самого початку та до кінця.

Вкрай необхідне вміння ефективно вирішувати всі негативні моменти, утримуючи, при цьому, свій робочий ритм. Необхідно пам’ятати один закон: якщо проблем виникла в одного з клієнтів, то це не повинно ніяким чином мати вплив на інших, що звернулися за Вашими послугами. Часто трапляється так, що за один тиждень, під час рекламних турів, менеджеру з туризму необхідно буде переглянути велику кількість різноманітних готелів, дати оцінку екскурсійним програмам, дізнатися про всі пам’ятки країн. Для цього володіти навіть відмінною пам’яттю замало. Буде набагато краще, якщо Ви будете вести записи та структурувати свої спостереження. Так, це Вам завжди може стати у нагоді, адже ніхто застрахований від набридливих клієнтів, котрі бажають отримати якомога більше інформації про свій тур.

Освіта, котра необхідна менеджеру з туризму.

Якщо менеджер з туризму досвідчений, то він легко може орієнтуватися у великих обсягах даних та миттєво комбінує всілякі варіанти для відпочинку. Для того, аби продати закордонний тур, Вам необхідно буде володіти великим обсягом інформації про нього. Ви повинні мати високу організованість, вільно вести діалоги на іноземних мовах, мати підвішеного язика для того, аби швидко знайти рішення будь – якої ситуації.

Кар’єрний зріст та оплата праці.

Для початку, менеджер з туризму переходить до роботи помічника менеджера. Ви будете працювати на телефоні, а потім з людьми. Після того виникне шанс стати спеціалістом, відносно одного зі спрямувань. Цілком вірогідно дорости до заступника директора чи очолити посаду директора турагентства.

 

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua